Sık Sorulan Sorular
hem teknik hem de hizmetlerimizle ilgili sıkça sorulan soruları içermekte olup, kullanıcılarımıza anında bilgi edinme imkanı sağlamaktadır. Eğer sorunuz burada yer almıyorsa, destek ekibimizle iletişime geçerek daha fazla yardım alabilirsiniz.
Öncelikle bilgisayarın elektrik ve diğer bağlantı kablo kontrollerini yapınız. Sorun devam ederse iletişime geçiniz.
Kullanıcı adı ve şifrenizi kontrol ediniz, farklı bir hata almanız durumunda iletişime geçiniz.
HDMI kablosunun takılı ve projeksiyonun açık olduğu kontrol edildikten sonra klavyenizden “Windows+P” tuşuna basarak görüntü aktarım modlarını ayarlayabilirsiniz.
Projeksiyon cihazının onarımı gereklidir. İletişime geçiniz.
Uniflow Smart Client yazılımının çalıştığını kontrol ediniz. Çalışmıyor ise Başlat menüsünden arama yaparak programı başlatıp tekrar deneyiniz.
Personel için PRU-Staff, öğrenci için PRU-Student ağına OIS ve bilgisayar kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.
Outlook.office.com adresinden veya Microsoft Outlook mobil uygulamasından OIS ve bilgisayar kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yapabilirsiniz
Şifremi unuttum alanından yeni şifre talebi yapabilirsiniz.
Yüklenecek programın kontrolü için öncelikle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Kurulum işlemleri müdürlüğümüzce yapılmaktadır.
Office.com adresinde oturum açarak Office uygulamalarını bilgisayarınıza lisanslı olarak yükleyip kullanabilirsiniz.
Yetkilendirme için iletişime geçebilirsiniz.